joi, 10 martie 2011

Si timpul trece…

Ouff...oare sunt singura careia i se pare ca timpul trece mult prea repede? Parca ieri am pasit pentru prima data pe coridoarele liceului, parca ieri era vara si stateam seara pana tarziu cu cei dragi si ma distram, parca ieri era ziua perfecta. Sunt multe proverbe si zicatori despre timp cum ar fi: " Timpul nu asteapta pe nimeni." sau " O singura clipa poate schimba totul. " si multe altele, pe care daca stai bine si le analizezi, sunt adevarate.
Si cam asa decurg lucrurile..timpul trece, tu cresti, cei dragi raman undeva in urma sau mor, ajungi in momentul in care te vezi adult, probabil cu o familie si cu multe datorii, te uiti in oglinda si pe zi ce trece vezi cum ridurile sunt din ce in ce mai multe si mai vizibile, parul iti cade si mici fire de par incep sa capate culoarea zapezii [...] pana cand te vezi batran, cu nepotii alaturi sau nu, speriat de momentul in care Doamna Moarte te va vizita, dandu-ti un bilet de tren spre Lumea cealalta.
Multi dintre noi nu apreciaza timpul asa cum trebuie. Si eu am fost una dintre acele persoane pana in momentul in care am simtit pe pielea mea ca nu am cum sa dau timpul inapoi si ca ce a fost a fost si ca trebuie sa merg mai departe. Fiecare clipa pe care o traiesti, fiecare gest pe care il faci, fiecare cuvant pe care il rostesti sau iti este spun...ahh, niciodata nu va mai fi la fel. Asa ca tu, cel care imi citesti aceste randuri, iti spun, pretuieste fiecare clipa, fiecare moment si in special persoanele care iti sunt alaturi. Poate la un moment dat ai da si un an din viata ta sa mai poti sa faci sau sa mai poti sa ai ce ai avut acum ceva timp...

Un comentariu:

  1. o viata avem si trebuie sa profitam de ea din plin.....
    Din cele ce mi s-au intamplat am invatat un lucru : pretuieste-ti prietenii si familia , caci ei sunt cei care te vor ajuta in momentele cheie ale vietii ....

    RăspundețiȘtergere