miercuri, 2 martie 2011

Dimineata tarziu.

Ouff...iar m-am trezit la 11 in ciuda incercarilor mele de a ma trezii macar la ora 8:30. Nu am nicio tragere de inima sa ma dau jos din pat cand deschid ochii si ma gandesc la toate lucrurile petrecute cu o seara in urma si care se vor petrece probabil si-n ziua urmatoare. Pot spune ca sunt chiar sictirita de tot si de toti. Si ce este mai rau, e ca mi le-am facut cu mana mea. Asta ma doare cel mai tare. Acum poate va ganditi ca prea exagerez si ca ar trebuii sa fiu pedepsita pentru gandirea mea, dar nu vi intamplat niciodata sa apara un lucru care va seaca pe inimioara si sa doriti din adancul inimii sa va razbunati? Ahh...razbunare? Se spune ca "Razbunarea e arma prostului." , dar altcineva mi-a spus ca " Razbunarea e arma prostului daca este prins si esueaza ." Inainte eram cu o mentalitate total pasnica. " Lasa ca totul o sa fie bine/ O sa se rezolve toate incet incet /Haide ridicate, trebuie sa suporti ca altceva nu ai ce face etc " .. acum cand imi aduc aminte ma cuprinde un fior ce-mi traverseaza tot trupul. Nu m-am razbunat pe nimeni pana acum, desi am o dorinta nebuna inauntrul meu. Parca se izbeste de toti peretii corpului meu si vrea sa iasa sub forma unui demon care vrea sa ia mintile si sa provoace numai necazuri. Chiar nu ma caracterizeaza acest comportament. Pana si eu sunt uimita de mine, dar imi place sa cred ca nu sunt singura din aceasta lume nebuna care trece prin asa ceva.
Poate este doar ceva trecator, poate m-am schimbat, acum ramane de vazut daca in bine sau in rau, poate m-am trezit cum se spune " cu fata la cearsaf " sau poate pur si simplu n-am chef.

5 comentarii:

  1. Toti trecem prin asta.. Si.. Si nu esti singura,eu sunt langa tine! Vorbesc asa,pentru ca stiu mult mai multe.. Si o sa fie bine! Si faza cu razbunarea.. mai e o vorba.."DULCE RAZBUNARE!"
    Take care :*

    RăspundețiȘtergere
  2. "Cine se trezeste de dimineata, inseamna ca nu'i prost destul" .. asta e deviza ce m'a "motivat mult timp".. acum pot sa zic, ca sunt destul de interesat de ce mi'am propus sa fac, si cu o durere in suflet, pun primul picio jos.. mornin' hater :D

    si, "vizavi" de faptul ca "te uimesti pana si pe tine insati".. cineva mi'a zis odata: nu cunosti un om decat dupa ce mananci un sac de sare cu el. cred ca asta e foarte adevarat si cand e vorba de propria persoana.

    sunt de acord cu tine. keep u're head up!

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil sunt o persoană pacifistă , însă părerea mea este că cea mai logică şi inteligentă formă de a ta răzbuna pe cineva , este iertarea acestuia.
    O persoană inteligentă,inocentă,înţeleaptă, care gândeşte logic...face acest lucru.
    Acea persoană eşti tu. Nu lăsa orgoliul să te domine.

    Ai grijă de tine şi de gândurile tale :-*!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu esti singura careia i se intampla astfel de lucruri.....Voi fi langa tine mereu......
    Supararile care au loc in timpul adolescentei/copilariei nu pot fi comparate cu cele ale unui adult.....Razbunarea este buna cateodata , dar va trebuie sa stii cand si cum sa o folosesti altminteri iti poate cauza mari necazuri.....:-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca vrei sa te razbuni,fiind constienta de fiecare consecinta si crezand ca ai sa te simti mai bine,fa-o!Daca nu,tot ce iti pot spune e sa ignori,sau mai bine zis,asculta-ti inima si nu mintea.Cateodata e mai bine

    RăspundețiȘtergere