marți, 12 aprilie 2011

Scoala dulce scoala ...

E clar! Nimeni, dar nimeni vreau sa spun nu mai are chef de scoala. Toata lumea, chiar si eu, abia astept vacanta aia mica de-o saptamana, in ciuda faptului ca in secunda 1 e vacanta si in secunda 2 ma voi vedea iar pe drum spre scoala, dar nu conteaza. Urmeaza vacanta si asta e important !
Asa-numitele excursii la munte urmeaza, acolo unde e cazul, o plimbarica mica pe la padure, acolo unde e cazul, distractie cu prietenii, acolo unde e cazul, veselie alaturi de cei dragi, acolo unde e cazul, dar nu cea din urma, prea mult asteptata si iubita " Leneveala " .
Abia astept sa merg la biserica si sa cant, nu ca as avea o voce prea minunata, abia astept sa ma indop cu oua rosii si cozonaci, drop de miel si pasca.
Stiai ca ..Simbolul oualelor rosii vine de la patimile lui Isus Hristos, care a fost batut cu pietre si care s-au transformat in oua rosii si cand Maria, mama Mantuitorului a venit  la crucea unde era rastignit acesta, cu un cos cu oua care s-au facut rosii de la sangele curs de la acesta? Cum sa nu stii asa ceva?

Revenind, vacanta e aproape. Eu deja o simt :)!

3 comentarii:

  1. Munte....ehee stii tu ceva!

    Leneveala. Cred ca eu stiu cel mai bine ce e aia. "nu lasa pe maine, ce poti sa faci POIMAINE"

    Si desi nu's deloc "bisericos" |maamaa cum suna =))| asa, imi place foarte mult partea aia.. Probabil.. nu, SIGUR pentru ca e scrisa de tine!

    Un blog care ma face mereu sa zambesc, "acolo unde e cazul"
    O persoana care imi face ziua mai buna mereu.. Si aici mereu e cazul!
    Ti'as ura "Sa vina vacanta mai repede" desi e imposibil, dar timpul ca si oamenii, e subiectiv, dar nu zic asta.. pentru ca tre' sa traiesti fiecare clipa, ca si cum ar fi ultima, sau prima..

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer eu nu astept vacanta .....pote pentru ca sunt deja in vacanta de vreo 8 luni
    si nu pot sa ma obisnuiesc cu ideea ca timpul trece repede uneori prea repede "pote pentru ca nu traiesc eu clipa ea ma traieste pe mn "
    cat despre lenesi am descoperit unul acum mult timp in persoana lui bogdaN

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi-n secunda 1,03 ne întoarcem :D.
    Mi se pare absurd să ni să ceară să venim la şcoală în a III-a zi de Paşte... Dar, cine vine?

    RăspundețiȘtergere