miercuri, 6 aprilie 2011

Promisiuni.

Pentru mine cuvantul aceasta, " promisiune ", intr-o oarecare masura mai mare sau mai gigantica nu mai exista. De ce? Simplu ca buna ziua si ca painea calda. Mi s-au facut n si n si n si n si n si n si n promisiuni si sa ma trasneasca fulgerul cel mare si rau daca macar 3% din toate acestea s-au indeplinit. Si culmea, tocmai de unde nu ma astepti vine " palma " si te doboara sau cum mai spun unii " A picat cerul pe mine cand am vazut/auzit. "

Nu, si sa fim acum cat se poate de seriosi si serioase. De ce sa zici ca faci si ca nu faci, ca apoi s-o lasi pe respectiva persoana ( saraca.. ) cu ochi-n soare? Nu am inteles acest lucru si nici nu il voi intelege. In acest moment nu cred in absolut nimic si n-am nici o speranta. ( Ba da am, dar imi place sa dramatizez ). Imi par lipsite de sens toate expresiile si realitatile care dau farmec vietii. Si ce-i mai rau .. sunt pe cale sa ma transform intr-o persoana care tinde spre nesimtire.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cum sunteti voi fetelor dar noi baieti trebuie sa folosim "baiatul bun la toate "(fuck) pentru a ne tine de o promisine .....asta am observat

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce esti asa critica, cu tine insati? Toti avem zile mai proaste, momente cu care nu ne mandrim, dar trecem peste. Si daca cei din jurul tau sunt x |pun "x" ca exemplul cel mai rau :D| nu tre' sa te transformi si tu. Incearca sa deschizi ochii celor care inca mai au o urma de speranta, daca nu.. fuck them! Eu nu cred ca tu poti fi asa! Dar nici nu vreau sa ma conving..
    take care!

    RăspundețiȘtergere