marți, 22 februarie 2011

Si cand viata iti ofera pur si simplu lamai...

Pur si simplu faci o limonada. Bineinteles ca aceste cuvinte " lamai " si " limonada " sunt folosite cu sens conotativ. Nu de putina vreme am avut parte de multe incidente urate, care pot spune ca mi-au afectat intr-un mod serios viata. Nu are rost sa le insir pe toate acum pentru ca as scrie probabil 2-3 ore. Ce am invatat din aceste lucruri care stiu sigur ca nu se vor termina vreodata si ma vor uimii de fiecare data cu duritatea si cinismul lor, este ca indiferent de situatia in care esti pus/pusa nu trebuie sa disperi si sa incerci sa treci peste ele incet si cu zambetul pe buze. Nu am facut haz de necaz, dar nici intr-o prapastie a disperarii nu m-am afundat. Mint? Hm...probabil in anumite momente de mandrie si orgoliu sadic am facut haz de necaz, dar in limita bunului simt.
In orice caz, am un drum lung in fata si nu trebuie sa ma las prostita de "intamplarile" adolescentine si celelalte ...cum sa le zic eu intr-un mod frumos...nesatisfactii, fie ele in plan sentimental, fie ele in plan profesional.

2 comentarii:

  1. Capul sus ! Cineva.. candva.. mi a spus ca roata se intoarce ! Mereu..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cine esti,deci nu stiu cati ani ai si cam ce probleme ai putea avea,dar un singur lucru este sigur: ce nu te doboara te face mai puternic si atat timp cat poti vedea jumatatea plina a paharului el nu va fi niciodata gol ;)

    RăspundețiȘtergere