miercuri, 23 februarie 2011

Sa zici "Haide!" sau sa zici "Pa!" ?

Sunt diferite momente in viata cand trebuie sa iei niste decizii foarte importante. Sa vorbim in momentul de fata despre deciziile care ne influenteaza viata in plan sentimental. Cred ca toata lumea a trecut prin " drama iubirii". Pentru cei care n-au trecut si-mi citesc aceasta postare au doua variante: ori dau [x] ori citesc bine mersi mai departe. Revenind. Ce faci in momentul in care esti supus alaturi de persoana "iubita" unor ..probe sa le zic, dar cel mai bun cuvant cred ca ar fi cosmaruri? Si ce faci in momentul in care acele cosmaruri persista si persista si tot persista? AH? Eu am invatat de la o cineva ca nu ai cum sa tii o persoana cu forta langa tine. Daca ea nu mai suporta stresul, pur si simplu are dreptul sa plece, zicandu-ti "Pa!". Nu ai de ce sa o condamni. Daca ea ramane in continuare langa tine, cu atat mai bine, in loc de "Pa!" iti spune "Haide!" . Dar ce facem cand este vorba despre un prieten sau o prietena? Din punctul meu de vedere rar mai gasesti pe cineva in ziua de azi sincer, care sa iti fie mereu aproape si care sa te ridice atunci cand tu cazi. Cu toate astea, am patit-o, in ambele feluri. Mi s-a zis si pa! dar si s-a zis si haide! si de cele mai multe ori acestea s-au intamplat de la persoanele de la care ma asteptam mai putin.
Cam asa se intampla .. Viata te ia prin surprindere atunci cand este vorba de persoanele din jurul tau. Daca am avea toti un manual de utilizare, n-ar fi mai usor? Neaaa...unde ar mai fi curiozitatea, chinul, misterul etc prin care treci pentru a cunoaste persoana respectiva sau pentru a te debarasa in cele din urma de ea?

2 comentarii:

  1. Asa e.. Niciodata nu suntem pregatiti pentru esec,dar intotdeauna avem o persoana care sa ne intinda mana cand picam ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca cineva te face sa plangi,atunci acea persoana nu iti merita lacrimile si poti spund simplu "pa".
    Cat despre prieteni...ai dreptate,uneori se pierde mult timp imprietenindu-te cu persoane de care trebuie sa te descotorosesti ulterior, insa, cu siguranda, ai cate ceva de invatat din orice...

    RăspundețiȘtergere